Vi ønsker, at du skal føle dig sikker, når du handler hos os.
Derfor finder du alt hvad du har brug for at vide om rettigheder og forpligtelser vedrørende din ordre her. Hvis du ikke kan finde alle de svar, du leder efter, så kontakt os på ordre@swedishposture.dk

Priser:
De angivne priser er inklusive dansk moms (25%).

For produkter, der sælges ved eksport (lande uden for EU), opkræves der ingen moms, men der kan opkræves et godkendelses-gebyr.

Opbevaring af oplysninger:
Når du afgiver din ordre, gemmer vi og/eller vores leverandører oplysninger om din indkøbskurv og adresseoplysninger. Dine kort og kontooplysninger håndteres kun af vores betalingsudbyder Stripe i overensstemmelse med de regler, som kortudstedere og erhvervende banker har oprettet.

Ikke på lager:
Lejlighedsvis er lagerbeholdning løbet tør (farver, størrelser, modeller). Hvis dette sker, vil vi informere dig så hurtigt som muligt og give dig muligheden for at vente, indtil varen kan sendes eller annullere din ordre.

Ændringer og returneringer:
Ændringer: Produktet skal være ubrugt. For en størrelses ændring kræves ingen emballage, men i alle andre tilfælde skal produktet returneres med original emballage.

Retur:
Vi opererer i henhold til Forbrugerrådet Tænk, hvori forbrugerne har ret til at fortryde deres køb uden årsag inden for 14 dage efter modtagelse af varerne. Kun ubrugte produkter i original emballage kan returneres.

Varerne returneres på købers regning.

Fortryder du dit køb, skal du senest 14 dage efter modtagelsen af varen give sælgeren besked om, at du vil fortryde købet.

Fristen på 14 dage er overholdt, hvis du blot har meddelt sælger, at du vil fortryde købet inden fristens udløb. Derefter har du yderligere 14 dage til at få pakken afsendt.

Sender du en vare retur til en webshop, fordi du har fortrudt dit køb, skal du selv betale fragten

Når du sender varen, skal du altid sørge for at få dokumentation for, at varen er sendt – for eksempel en kvittering fra posthuset eller fragtmanden. Du bærer ansvaret for varen, indtil den er retur hos sælger.

Retur varer sendes til:
Swedish Posture Danmark C/o. Matric ApS, Fabrikvej 11B, DK-8260 Viby J

Online kortbetaling:
Løsningen er sikret af Securisea, Inc. betroet handel. Online betaling sker sikkert og direkte via Stripe Betaling sker via Stripe servere via en sikker krypteret forbindelse, der sikrer, at overførslen ikke kan opfanges. Når du har foretaget din betaling, vender du automatisk tilbage til vores websted, hvor du får din kvittering. Hvis dit kort har support til 3-D Secure, bruges dette til den mest sikre kortbetaling.

Forsendelse, leveringstid og pris:
Forsendelser sker fra vores lager i Viby J, Århus.
Leveringer i Danmark sker med GLS (til den specificerede leveringsadresse eller nærmeste indsamlingssted). Til detailhandlere sker levering via Danske Fragtmænd. Levering til de europæiske markeder sendes pr. GLS / UPS.

Leveringstiden i Danmark er generelt 2-5 arbejdsdage, men afhænger af, hvor varen vil blive leveret og den lokale posttjeneste.

Leveringstiden inden for EU er generelt 7-10 arbejdsdage, men afhænger af, hvor varen vil blive leveret.

Leveringstiden uden for EU er generelt 10-14 arbejdsdage, men afhænger af, hvor varen vil blive leveret.

Oplysninger om aktuelle forsendelsespriser er tilgængelige på købssiden, og beløbet tilføjes automatisk til prisen, når du bestiller produkter fra vores online butik.

For detailhandlere:
Købsbetingelser, betalingsbetingelser og leveringstider for forhandlere (eller større mængder) er ikke de samme som for slutkunder. Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte ordre@swedishposture.dk

Producent:
Swedish Posture- Inspirera & Co AB

Klager:
Hvis et produkt er defekt, skal vi underrettes så hurtigt som muligt for at give os mulighed for at rette op på fejlen. Den nemmeste måde at gøre dette på er at returnere produktet til os sammen med forsendelsesetiketten og detaljerne om problemet.